poniedziałek, 5 lipca 2010

Zupa pomidorowa na wodzie (MM)


By Mum. U mnie w domu mówią na to "woda z pomidorami" ;) Ale ja lubię różne dziwne rzeczy... Na zdjęciu z brązowym ryżem, może być oczywiście z makaronem - jak kto lubi. Może komuś na MM się spodoba, choć mam nadzieję, że nie tylko, bo naprawdę jest dość intensywna w smaku (zależy ile wody się doda). Z przyprawami pachnie bosko.

I teraz uwaga - skomplikowany sposób przygotowania na bazie wyszukanych składników....
  • karton krojonych pomidorów
  • litr wody
  • przyprawy: sól, pieprz, bazylia, oregano, czosnek

Do garnka wlać pomidory, dodać wodę i zagotować. Lekko przestudzić i zmiksować blenderem. Dodać przyprawy według uznania i ponownie zagotować.  
No wiem, trzeba się trochę napracować, ale efekt jest wbrew pozorom bardzo dobry ;p

6 komentarze:

Paula pisze...

prosto i pysznie :) na lato w sam raz :)

By-yl pisze...

coś jak w bufecie na filmoznawstwie :D mniam

Anonimowy pisze...

Cudnie! Uwielbiam pomidorową. Tylko w przypadku Dukana trzeba pamiętać, że ryż jest zabroniony. W fazach końcowych można od czasu do czasu :).
Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

Ja na początku podsmażam na oliwie jedną poszatkowaną cebule a dalej postępuję podobnie , z tym że dodaję jeszcze śmietanę .
Pozdrawiam !

Anonimowy pisze...

A ja polecam swój przepis. Nie na wodzie lecz na domowym bulionie warzywnym(zadne kostki rosolowe) do tego przetarte pomidory w sezonie lub w zimę Passata, przyprawić, zabielic śmietana i gotowe!

Kaś pisze...

A., bulion warzywny jak najbardziej, ale już ta śmietana odpada, jeśli chcemy się trzymać MM. w innym wypadku super :)

Prześlij komentarz

Witam!
Jestem Kasia. Chętnie poznam i Twoje imię/nick jeśli komentujesz jako Anonimowy.
Pozdrawiam i dziękuję za komentarz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Add