środa, 15 kwietnia 2015

Pesto z rukoli i bazylii



Kolejne domowe pesto, tym razem bazyliowe z dodatkiem rukoli, płatków migdałowych i sera cheddar. Charakterne :) Tak dobre, że wyjadałam je prosto ze słoiczka. Serio! Do makaronów, kanapek, zapiekanek. Jest przepyszne, gorąco polecam.




Składniki:

  • listki z doniczki bazylii
  • 100 g rukoli
  • 3 ząbki czosnku
  • pół łyżeczki soli
  • 100 g sera cheddar
  • 70-80 g płatków migdałowych
  • 150 ml oleju
  • łyżka soku z cytryny


Płatki migdałowe uprażyć na suchej patelni, odstawić do przestudzenia.
Wszystkie składniki umieścić w blenderze kielichowym i zmiksować. Można też użyć blendera ręcznego i wysokiego naczynia. 







20 komentarze:

Salvador Dali pisze...

o nie.. to brzmi zbyt pysznie.. <3
ja pewnie też bym wyjadała.. :D

Kamciss pisze...

Szybko, syto i mimo wszystko zdrowo :)

Renata pisze...

u mnie niestety musze zjadać sama, ale i tak robię :)
Twoja wersja też mi sie podoba:)

Kaś pisze...

Renata, zazdroszczę! marzy mi się sytuacja, kiedy nikt by mi nie podbierał pesto ;)))

Candy Pandas pisze...

Uwielbiamy pesto z pietruszki ale Twoja wersja też jest bardzo ciekawa :)

Anulla pisze...

ciekawa wersja! :) pesto mówię wielkie tak :D

Angie pisze...

Każde pesto zawsze spoko<3

ugotujmyto.pl pisze...

Prosto i pysznie :)!

Karmel-itka pisze...

uwielbiam pesto wszelkiej maści!

Krystyna Boner pisze...

Pyszna wersja pysznego pesto. Oj, nabrałam apetytu. Pewnie następny makaron u mnie zrobię wg Twojej propozycji :)

Unknown pisze...

Rukola, bazylia uwielbiam takie smaki, muszę zrobić :)

Marcelina pisze...

Domowe najlepsze! :)

domowacukierniaewy.blox.pl pisze...

Jakie pyszne pesto! :)

Kamila pisze...

Pyszne zielone cudo!

Magda C. pisze...

Świetne pesto :)

Emcia Pichci! pisze...

domowe pesto jest wspaniałe <3

Poezja Smaku pisze...

Makaron z takim pesto mogłabym jeść codziennie :)

Obżarciuch pisze...

mnam :) smakowicie wygląda :) tez czasami takie robię :) Pozdrawiam!

Patrycja Reszko pisze...

Pysznie i aromatycznie!

Veggie pisze...

Świetne, do tej pory robiłam albo z jednego, albo z drugiego, czas na połączenie :-)

Prześlij komentarz

Witam!
Jestem Kasia. Chętnie poznam i Twoje imię/nick jeśli komentujesz jako Anonimowy.
Pozdrawiam i dziękuję za komentarz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Add