środa, 3 lutego 2010

Viridiana

Nowy dział - o filmach. W końcu nie samym jedzeniem człowiek żyje (tak mówią ;), więc będę zamieszczała filmy, które osobiście polecam. Nie piszę tu recenzji, ale motywy dlaczego właśnie ten obraz wydaję się być dla mnie ważny.
W końcu, "film to dodatek do popcornu", cytując mojego wykładowcę na filmoznawstwie.

Na pierwszy ogień pójdzie film, który mnie poruszył, ale tak głęboko. Nie wywołał łez, ale gorzej - było mi tak strasznie smutno. Po seansie na chwilę zatraciłam wiarę w ludzi, dobro i sprawiedliwość, wszystko było bez sensu. Piszę to całkiem na serio ;/ 
Ten film powinno się obejrzeć - Viridiana (1961) Louisa Bunuela


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Witam!
Jestem Kasia. Chętnie poznam i Twoje imię/nick jeśli komentujesz jako Anonimowy.
Pozdrawiam i dziękuję za komentarz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Add